Nordland Teater fikk pris for "beste kampanje" under årets Gallaria for Ujul. Vi er stolte over å ha fått anerkjennelse for vårt markedsarbeid og vi ser fram til å fortsette å levere gode kampanjer.
Vår kreative markedsmedarbeider Tina Ditlefsen og resten av teamet på teateret ble hedret sammen med designer David A. Erichsen på DAESIGN. Den fine planketten skal få hedersplass sammen med de andre prisene teateret har mottatt tidligere år.
Juryens begrunnelse:
Musikkteateret UJUL viser oss en leken og morsom kampanje som samtidig har en tydelig visuell stil vi kjenner igjen på scenografien. Den røde tråden med blinkende neonlys i det digitale programmet som går igjen i bilder og scenen får frem ønsket konseptet om den upolerte jula. En tydelig motstemme mot julestress, plast-trær, kjøpepress og alt som skal være så perfekt, samtidig som den viser humor og varme.
Sjekk det digitale programmet her.
– Gode kampanjer er viktige fordi de bidrar til å skape merkevarebevissthet og er med på å fremme salget av våre forestillinger, sier markedssjef Trine Rimer ved Nordland Teater.
Vi jobber hele tiden med å formidle historier på en engasjerende måte både gjennom forestillingene, men også gjennom markedsføringen. Både for å differensiere oss i markede og styrke båndene til eksisterende og nye teatergjester. Alt i alt hjelper god markedsføring oss til å nå teateres ambisiøse mål og stryke kulturforståelsen.
Om vennskap, maktspill og komiske krasj på åpent hav
Hvilket samfunn bygger vi uten den?
– De er keiser af Tyskland og har kommandoen der, men her ombord har nu jeg kommandoen
Klar for uvær og et vennskap som må tåle litt sjøgang
De er våre viktigste publikummere
En musikalsk oppdagelsesreise for små og store
– En historie om sannhet, løgn og den skarpe brodden i vennskap
Sammen for barn i krig
Delt ut under Vinterlysfestivalen
En musikalsk og leken opplevelse for barna
La magien begynne!
Nordland Teater hedres for programmet til Kodenavn: Operasjon Asfalt